Aikuisten liikunta

Hämeen Naisvoimistelijat ry tarjoaa lähes päivittäin monipuolisia jumppa- ja liikuntatunteja Tampereen seudulla. Jumpat ovat eritasoisia, joten kaikille löytyy varmasti se tehokkain ja hauskin tunti. Tule kokeilemaan, mikä sopii juuri sinulle!

Tunneilla nostetaan sykettä, huolletaan kehoa rauhallisempaan tahtiin ja liikutaan hyvällä mielellä. Tarjolla on niin tuttua perusliikuntaa, kehonhuoltoa kuin tanssillisia tuntejakin. Tuntivalikoimastamme löytyy muun muassa tehokas FasciaMethod, kehoa ja mieltä hellivä Jooga, sykettä nostava Body sekä monipuolinen Tehotreeni.

Aikuisten jumppa- ja liikuntatunnit pidetään Tampereella, pääasiassa keskustan tuntumassa ja Kalevassa. Katso Hämeen Naisvoimistelijoiden jumppien tuntikuvaukset ja valitse itsellesi sopivin aika ja paikka. Tule mukaan jumpille ja testaa vaikka kaikkia tuntejamme!

Hinnaston löydät täältä.

Tule rohkeasti kokeilemaan tuntejamme ja tutustumaan iloiseen porukkaamme!

Tutustu jumppiin, ohjaajiin ja jumppapaikkoihin

Monipuolinen aikataulu

Monipuolisessa valikoimassamme pyörivät niin tehokkaat lihaskuntotunnit, rauhalliset kehonhuoltotunnit kuin tanssilliset tunnitkin. Tutustu aikatauluun.

Tutustu ohjaajiin!

Hämeen Naisvoimistelijoiden ohjaajat ovat ammattitaitoisia ja koulutettuja liikunnan alan osaajia. Käy lukemassa heistä lisää!

Jumppapaikat

Jumppamme järjestetään Tampereella, pääosin keskustan tuntumassa ja Kalevassa. Katso lähin jumppapaikkasi ja liity joukkoon!

Esimerkkejä jumpista

Body

Tehokas treenitunti alkaa reippaalla askellusosuudella musiikin tahdissa. Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä erilaisilla välineillä (käsipainot ja kuminauhat) ja kehon omaa painoa käyttäen. Rasitusta voi säädellä vaihtelemalla toistojen määrää. Jumppa loppuu palauttaviin ja rentouttaviin venyttelyihin.

Jooga

Maanantai-illan harjoitus on perinteistä hathajoogaa, jossa tehdään asanoita (eli jooga-asentoja) rauhallisesti keskittyen ja kehon tuntemuksia tarkkaillen. Tunti sopii melkein kaikille, mutta ei raskaana oleville. Voit itse säädellä, kuinka voimakkaasti harjoituksen teet. Harjoitukseen kuuluu lyhyt alkumeditaatio, lämmittelyosuus, vaihtuvia asanoita ja perusteellinen syvärentoutus.

Tehotreeni

Alkuun lämmitellään kehoa kunnolla liikkuen. Tunnin aikana tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä pääsääntöisesti kehon omaa painoa käyttäen. Välillä nostetaan sykettä intervallityyppisesti. Aina löytyy myös vaihtoehtoliikkeitä. Loppuun varataan aikaa venyttelyille.

”Näille jumpille jokainen on tervetullut omana itsenään”

Jumppari

Missä onnistuimme hyvin? Missä on vielä parantamisen varaa? Auta meitä kehittämään toimintaamme.

Palautteesi on meille tärkeää.