Jumpat Tampere

HNV tarjoaa monipuolista liikuntaa ja jumppaa Tampereella. Jumpat ovat eri tasoisia, ja tuntivalikoimassa on mm. kuntojumppa, Zumba, Pilates, Body ja vesiliikunta. Jumpat pidetään Tampereella, ja vesiliikuntaa on myös Nokialla. Katso tuntikuvaukset ja valitse itsellesi sopivin aika ja paikka alla olevasta listasta.

Ilmoittaudu jumppiin ja Hydrobiciin

Kevään jumppa-aikataulu 7.1. - 11.5.2014:

Maanantai
17:30-18:30 Sammon koulu, yläsali Pilates Jenni Mikkola A 2
18:30-19:45 Hallilan koulu Body Inkeri Paimensalo-Putkonen B 3-4
20:00-21:00 Johanneksen koulutalo Punttijumppa Miia Hellsten A 3
(klikkaa tuntikuvaukseen) A 3

Tiistai
18.00-19:00 Sammon koulu, yläsali ZUMBA Silvio Quevedo Vazquez C 3
18:45-20:00 Johanneksen koulutalo Circuit Seija Talonen A 3-5

Keskiviikko
17:00-18:30 Nekalan koulu Muokkaus Jenni Mikkola A 3
18:30-19:30 Johanneksen koulutalo Kuntojumppa Katariina Isoviita A 3

Perjantai
17:30-18:45 Atalpa, Tampere Perjantain cocktail vaihtuva ohjaaja B 4

Lauantai
14:30-15:45 Atalpa, Tampere Zumba Jenni Kahiluoto C 3-4

Sunnuntai
18:00-19:15 Atalpa, Tampere Body Jenni Mikkola B 3-4

Poikkeukset aikataulussa

  • Hiihtolomalla, viikolla 9 (24.- 28.2.2014), emme jumppaa kouluilla, vain Atalpassa.
  • Pääsiäisenä 17. - 21.4.2014 ja vappuna 30.4. ja 1.5. emme jumppaa


Vesijumppa / Hydrobic

Keskiviikkona 8.1. - 9.4.2014
19:15 - 20:00 Validia-talo Hydrobic Inkeri Paimensalo-Putkonen B 3
Perjantai 10.1. - 11.4.2014
17:00 - 17:45 Nokian uimahalli Hydrobic Inkeri Paimensalo-Putkonen B 3
  • Hydrobicryhmissä ei ole taukoja kevätkauden aikana.

Muutokset mahdollisia. Katso myös jumppien hinnasto ja alta tuntikuvaukset.

Olemme ottaneet käyttöön sähköisen ilmoittautumisen. Kaikki jumppaajamme ilmoittautuvat etukäteen ryhmiin!

Tuntikuvaukset

Taitotaso helposta vaativaan (A–D) ja fyysinen raskaustaso kevyestä raskaaseen (1–4) on määritelty suhteessa muihin HNV:n tunteihin. Tule rohkeasti kokeilemaan ja löydä juuri Sinulle sopiva tunti! Aerobiset tunnit ovat hauskaa ja hikistä menoa.Tunneilla nostetaan sykettä ja liikutaan. Tarjolla on niin perustunteja kuin tanssillisia tuntejakin.

Kuntojumppa A 3 - Helppoa, mutta tehokasta perusjumppaa. Jumppa sopii myös miehille. Tunnin päätteeksi perusteelliset venyttelyt.

Body B 4 - Tehokas treenitunti alkaa askellusosuudella, lihaskuntoliikkeitä tehdään välineillä (käsipainot ja kuminauhat) ja kehon omaa painoa käyttäen. Jumppa loppuu palauttaviin venyttelyihin.

Circuit A 3–5 - Nykyaikaista kuntopiiriharjoittelua taustamusiikin säestämänä. Tavoitteena on harjoittaa saman harjoituskerran aikana sekä aerobista kuntoa että lihaskuntoa vuorottelemalla sopivia liikkeitä kuntopiirin muodossa. Lopuksi palauttavat venyttelyt. Tällä tunnilla pystyt erityisen hyvin säätelemään itse fyysistä rasittavuutta.

Muokkaus B 3 - Lihaskuntopainotteinen tunti. Helppo alkulämmittely ja monipuoliset lihaskuntoliikkeet, joissa vastuksena käytetään lähinnä kehon omaa painoa. Jumppa loppuu koko kehon venyttelyihin.

Step & Body B 4 - Tunnilla vuorottelevat helpot sykettä nostattavat askelosuudet ja tehokkaat lihaskuntoliikkeet. Lopuksi palauttavat venyttelyt.

Punttijumppa - Lihaskuntotunti käsipainoilla. Yksinkertaisilla, mutta tehokkailla liikkeillä keskitytään lihaskestävyyden parantamiseen. Lopuksi palauttavat venyttelyt.

Fysiobalance - Rauhallista, mutta tehokasta liikuntaa. Tasapainoa, keskivartalon hallintaa ja liikkuvuutta. Lopuksi rentoutus

Dance & Body C3-4 - Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen harjoitellaan vähitellen aerobic-sarja, jossa on mukana tanssillisia mausteita. Noin puolen tunnin lihaskunto-osuuden aikana keskitytään suuriin lihasryhmiin ja hyödynnetään välineitä (voimatangot, käsipainot ja step-lauta). Lopuksi rentouttavat ja palauttavat venyttelyt.

Special-tunneilla on jokaiselle jotain. Pyrimme tarjoamaan jumppaelämyksiä eri-ikäisille, eri elämäntilanteessa oleville ja molemmille sukupuolille. Special -tunneista löydät itsellesi sopivan tunnin. Tule nauttimaan liikunnan ilosta!

Hydrobic B 3 - Tehokasta vesiliikuntaa, joka sopii kaikenikäisille ja -kokoisille. Tunnit ovat rakenteeltaan ja liikkeiltään aerobicin omaisia.

Pilates B 2 - Pilates- harjoitteilla vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia keskittyen oikeaan hengitys- ja suoritustekniikkaan. Tunnin lopuksi niskahartiaseudun ja keskivartalon venyttelyt.

Zumba C 3-4 - Kolumbialaisen Alberto "Beto" Perezin kehittämä Zumba® on hauska, mukaansatempaava ja tehokas fitness-tanssitunti. Zumban ydinajatuksena on liikunnan ilo sekä liikkeiden helppous. Tunnin aikana yhdistellään useita musiikki- ja tanssityylejä. Musiikit vaihtelevat latino- ja afrorytmeistä kansainvälisiin hitteihin. Zumba-tunnilla ei opetella koreografiaa eikä tanssitekniikkaa vaan tärkeintä on monipulinen ja hauska liikunta. Zumba sopii sekä vasta-alkajille että pidempään liikuntaa harrastaneille.