Slide background

Aikuisten liikunnan syyskausi on alkanut

Ilmoittaudu tästä!

Slide background

Hauskaa, helppoa ja hikistä!

Katso tuntikuvaukset

Slide background

Ohjaajina toimivat liikunta-alan ammattilaiset

Tutustu ohjaajiin

Aikuisten liikunta

Hämeen Naisvoimistelijat ry tarjoaa nyt lähes päivittäin monipuolisia jumppa- ja liikuntatunteja Tampereen seudulla. Jumpat ovat eri tasoisia, joten kaikille löytyy varmasti se tehokkain ja hauskin tunti. Tule kokeilemaan mikä sopii juuri sinulle!

Tunneilla nostetaan sykettä ja liikutaan hyvällä mielellä. Tarjolla on niin tuttua perusliikuntaa kuin tanssillisia tuntejakin. Tuntivalikoimastamme löydät muun muassa suositun Zumban®, tehokkaan Pilateksen, sykettä nostavan Bodyn sekä monipuolisen vesiliikunnan. Uutuusjumppina pyörivät Lavis® ja Crosscircuit.

Aikuisten jumppa- ja liikuntatunnit pidetään Tampereella, ja lisäksi vesiliikuntaa järjestetään Tampereen lisäksi Nokialla. Katso Hämeen Naisvoimistelijoiden jumppien tuntikuvaukset ja valitse itsellesi sopivin aika ja paikka. Muistathan, että yhdellä lukukausimaksulla voit käydä kaikilla jumpillamme, vaikka jokaisena päivä.

Koko syyskauden maksu vain 70€.

Tule rohkeasti kokeilemaan tuntejamme ja tutustumaan porukkaamme!

Tutustu jumppiin, ohjaajiin ja jumppapaikkoihin

Monipuolinen aikataulu

Monipuolisessa valikoimassamme pyörivät niin tehokkaat lihaskuntotunnit kuin tanssilliset tunnitkin. Tutustu aikatauluun.

Tutustu ohjaajiin!

Hämeen Naisvoimistelijoiden ohjaajat ovat ammattitaitoisia ja koulutettuja liikunnan alan osaajia. Käy lukemassa heistä lisää!

Jumppapaikat

Jumppamme järjestetään Tampereella sekä Tampereen välittömässä läheisyydessä. Katso lähin jumppapaikkasi ja tule mukaan!

Esimerkkejä jumpista

Body

Tehokas treenitunti alkaa reippaalla askellusosuudella musiikin tahdissa. Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä erilaisilla välineillä (käsipainot ja kuminauhat) ja kehon omaa painoa käyttäen. Rasitusta voi säädellä vaihtelemalla toistojen määrää. Jumppa loppuu palauttaviin ja rentouttaviin venyttelyihin.

Lavis®

Hauskaa, helppoa ja hikistä liikuntaa, joka perustuu perinteisten lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmään. Musiikki on tanssilavoilta tuttua, kuten esimerkiksi humppaa, jenkkaa ja valssia. Lavista tanssitaan yksin, joten paria ei tarvitse olla. Hämeen Naisvoimistelijoilla Lavis-tunnit vetää koulutettu lisenssiohjaaja.

Pilates

Pilates-harjoitteilla vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia keskittyen oikeaan hengitys- ja suoritustekniikkaan. Liikkeet voivat vaatia aluksi hieman harjoittelua tuntuakseen, mutta ovat vaivan arvoisia. Huomioithan, että aloittelijakin on meille tervetullut! Tunnin lopuksi niskahartiaseudun ja keskivartalon venyttelyt.

”Näille jumpille jokainen on tervetullut omana itsenään”

Jumppari

Missä onnistuimme hyvin? Missä on vielä parantamisen varaa? Auta meitä kehittämään toimintaamme.

Palautteesi on meille tärkeää.

 
priima
ikiliike
hydrobic
svoli
perheliikunta
zumba
lavis