Slide background

Jumppaa kanssamme vaikka joka päivä

Tutustu tuntitarjontaan

Slide background

Hauskaa, helppoa ja hikistä!

Katso tuntikuvaukset

Slide background

Ohjaajina toimivat liikunta-alan ammattilaiset

Tutustu ohjaajiin

Aikuisten liikunta

Hämeen Naisvoimistelijat ry tarjoaa päivittäin monipuolisia jumppa- ja liikuntatunteja Tampereen seudulla. Jumpat ovat monen tasoisia, joten kaikille löytyy varmasti se tehokkain ja hauskin tunti!

Tunneilla nostetaan sykettä ja liikutaan. Tarjolla on niin perusliikuntaa kuin tanssillisia tuntejakin. Tuntivalikoimastamme löydät muun muassa suositun Zumban®, tehokkaan Pilateksen, sykettä nostavan Bodyn sekä monipuolisen vesiliikunnan. Uutuusjumppina pyörivät Lavis ja Crosscircuit.

Aikuisten jumppa- ja liikuntatunnit pidetään Tampereella, ja lisäksi vesiliikuntaa on myös Nokialla. Katso Hämeen Naisvoimistelijoiden jumppien tuntikuvaukset ja valitse itsellesi sopivin aika ja paikka. Muistathan, että yhdellä lukukausimaksulla voit käydä kaikilla jumpillamme, vaikka joka päivä!

Lukukausimaksu on vain 70€. Se kattaa koko syyskauden jumppasi!

Tule rohkeasti kokeilemaan ja löydä juuri Sinulle sopiva tunti!

Tutustu jumppiin, ohjaajiin ja jumppapaikkoihin

Monipuolinen aikataulu

Monipuolisessa valikoimassamme pyörivät niin tehokkaat lihaskuntotunnit kuin tanssilliset tunnitkin. Tutustu aikatauluun.

Tutustu ohjaajiin!

Hämeen Naisvoimistelijoiden ohjaajat ovat ammattitaitoisia ja koulutettuja liikunnan alan osaajia. Käy lukemassa heistä lisää!

Jumppapaikat

Jumppamme järjestetään Tampereella sekä Tampereen välittömässä läheisyydessä. Katso lähin jumppapaikkasi ja tule mukaan!

Esimerkkejä jumpista

Body

Tehokas treenitunti alkaa reippaalla askellusosuudella musiikin tahdissa. Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä erilaisilla välineillä (käsipainot ja kuminauhat) ja kehon omaa painoa käyttäen. Rasitusta voi säädellä vaihtelemalla toistojen määrää. Jumppa loppuu palauttaviin ja rentouttaviin venyttelyihin.

Lavis®

Hauskaa, helppoa ja hikistä liikuntaa, joka perustuu perinteisten lavatanssiaskeleiden ja jumpan yhdistelmään. Musiikki on tanssilavoilta tuttua, kuten esimerkiksi humppaa, jenkkaa ja valssia. Lavista tanssitaan yksin, joten paria ei tarvitse olla. Hämeen Naisvoimistelijoilla Lavis-tunnit vetää koulutettu lisenssiohjaaja.

Pilates

Pilates-harjoitteilla vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia keskittyen oikeaan hengitys- ja suoritustekniikkaan. Liikkeet voivat vaatia aluksi hieman harjoittelua tuntuakseen, mutta ovat vaivan arvoisia. Huomioithan, että aloittelijakin on meille tervetullut! Tunnin lopuksi niskahartiaseudun ja keskivartalon venyttelyt.

”Näille jumpille jokainen on tervetullut omana itsenään”

Jumppari

Missä onnistuimme hyvin? Missä on vielä parantamisen varaa? Auta meitä kehittämään toimintaamme.

Palautteesi on meille tärkeää.

 
priima
ikiliike
hydrobic
svoli
perheliikunta
zumba
lavis